callcenter-oplossingenCall Center-oplossingen

Als standaard bedrijfstelefonie niet voldoende mogelijkheden biedt, dan is een Klant Contact Center- ofwel Call Center-oplossing de logische volgende stap. De naam Call Center-oplossing suggereert dat deze technologie alleen meerwaarde biedt aan contact centers, maar de toepassing kan veel breder zijn. Denk bijvoorbeeld aan bepaalde afdelingen of gebruikers die behoefte hebben aan functionaliteit als het instellen van een wachtrij.

Of u nu een helpdesk of informatiebalie heeft met een paar medewerkers of een groot multimedia contact center, HPS biedt een passende oplossing die eenvoudig te gebruiken is, modulair is uit te bouwen en die veel rapportagemogelijkheden biedt.

Met hulp van onze expertise kiest u de bouwstenen die voor uw klantcontact relevant zijn. U maakt het systeem zo basic of uitgebreid als u wilt. Wilt u dat uw contact center medewerkers overal kunnen werken waar een internetverbinding is? Dat kan. Wilt u zelf uw processen en call flows kunnen aanpassen? Dat kan. Wilt u klantcontact integreren met unified communications, bijvoorbeeld via Microsoft Lync. Ook dat bieden wij. We bieden daarbij de flexibiliteit om op ieder moment functionaliteit toe te voegen of weg te halen.

Verhoog uw bereikbaarheid en versterk relaties

Klantcontact is vaak één van de belangrijkste processen in een bedrijf. Hoe meer vrijheid klanten hebben om u te benaderen via het kanaal van hun keuze – telefoon, e-mail, chat, social media, video – hoe beter u uw relatie met de klant kunt vormgeven. Door bovendien te analyseren hoe die communicatie verloopt en hoe u scoort op het gebied van bereikbaarheid, kunt u uw klantcontact steeds verder verbeteren.

Met de HPS Call Center-oplossingen beschikt u over:

  • alles wat u nodig heeft om effectief klantcontact op- en uit te bouwen (Automatic Call Distribution, wachtrijmeldingen en indicaties, voorkeursbehandelingen voor belangrijke relaties)
  • heel veel handige en eenvoudig te interpreteren rapportages
  • efficiënt beheer
  • de mogelijkheid zelf processen zoals call flows in te richten of aan te passen