cloud-oplossingenCloud-oplossingen

Waarom nog een eigen telefoniecentrale in huis halen als u alle benodigde functionaliteiten ook uit de cloud kunt halen? HPS biedt u de mogelijkheid om telefonie als dienst af te nemen. U heeft er dan zelf geen omkijken meer naar. Wij beheren de oplossing en houden de omgeving continu up-to-date, waarbij we u de mogelijkheid geven als eerste te profiteren van nieuwe state-of-the-art functionaliteit. Op deze manier wordt high-end technologie ook betaalbaar voor het MKB.

Wilt u liever geen gebruikmaken van een platform dat u met andere klanten deelt, dan kunnen wij ook een private cloud voor u inrichten die wij voor u beheren.

Wat zijn de voordelen van telefonie uit de cloud?

Afhankelijk of u kiest voor een private cloud of telefonie als dienst (SaaS) liggen de voordelen op andere terreinen. De redenen waarom klanten kiezen voor telefonie in de cloud zijn:

  • voorspelbare kosten: de klant betaalt voor het aantal werkplekken en de afgenomen functionaliteit
  • geen investering vooraf maar betalen naar gebruik
  • gebruik kunnen maken van de nieuwste technologie. Het platform wordt door ons immers altijd up-to-date gehouden en u kunt zelf bepalen of u wel of geen gebruik maakt van nieuwe features die wij bieden
  • snel nieuwe vestigingen kunnen openen, ook als die zich in andere landen bevinden
  • het nieuwe werken ondersteunen: via ieder device en vanaf iedere plek de mogelijkheden aanbieden zoals werknemers die ook op kantoor hebben
  • een hoge betrouwbaarheid van de dienst ( beschikbaarheid tot 99,999%)