service en beheer telefonieService & Beheer Management

Vanzelfsprekend kunt u rekenen op professionele en vakkundige service, indien gewenst 24 uur per dag en zeven dagen per week. Wij beschikken over een landelijke Customer Service Organisatie, met een prima geografische spreiding en goed opgeleide medewerkers die gebruik maken van de meest geavanceerde service-apparatuur. Over service en support maken we duidelijke afspraken met u. U weet dus altijd precies waarop u kunt rekenen.

HPS kent verschillende vormen van service, gebaseerd op vooraf afgesproken SLA 's (service level agreement). U kiest dus zelf welke mate van service en performance u wilt. Wij rapporteren hier periodiek over.

De meest vergaande vorm is een full-service programma met actieve monitoring. HPS beheert dan pro-actief uw gehele LAN- en WAN-infrastructuur tot een beschikbaarheid van 99,999%.

HPS werkt volgens de ITIL-methode om de kwaliteit van de service te kunnen waarborgen. HPS onderscheidt verschillende vormen van beheer en service management:

Service Management

  • Configuratie Management
  • Fault Management
  • Cost/Traffic Management
  • Security Management
  • Capaciteitsmanagement

Full Service Management

  • End to End controle ICT netwerk(en)
  • Monitoring Management
  • Rapportages
  • Inclusief alle updates en upgrades.

Beheer Management

  • Operationeel Beheer
  • Helpdesk/gebruikersondersteuning
  • Oplossen van storingen
  • Uitvoeren van interne verhuizingen en softwarewijzigingen
  • Systeemadministratie
 

Wij bieden Service & Beheer Management op afstand aan, maar ook op locatie of een combinatie van beide.